5 oktober 2011

Tack så jättemycket!


Tack tack tack för mitt superfina bokpaket! Boken, The Color Purple av Alice Walker, verkar jättebra! Chokladen vet jag att jag tycker mycket om, och bokmärket var hur fint som helst! Darjeeling-te verkar väldigt gott, och det är alltid trevligt med rättvisemärkt! Peace-halsbandet är jättefint och passar mig alldeles utmärkt, tack så mycket! Kokoscentern har jag smakat, och tyckte om, och anteckningsboken är jättefin! Sist av allt hittade jag en liten ask med två mandlar, en hasselnöt och en choklad bit i. Jag fick även ett fint kort där min bokvän skrivit fina ord om böcker och trädgårdar. Tack så jättemycket, jag är väldigt nöjd!

Jag är imponerad över att du lyckades få ner så mycket i en sådan liten påse - och av att du har hittat så bra saker. Tack!

9 kommentarer:

  1. Vad glad jag är att du gillade det! :) Det är alltid så svårt att veta vad man ska lägga i :) Jag tror boken passar dig bra. Asken med chokladen och nötterna var en liten ledtråd och du behöver inte äta dem om du inte vill! :)/kram från din bokvän!

    SvaraRadera
  2. Åh, då vet jag vem du är! Vilken bra ledtråd!

    Jag har faktiskt redan ätit två av nötterna, så jag tror faktiskt att jag tänker äta den sista och chokladbiten också!

    SvaraRadera
  3. Ha! Då fattar plötsligt jag också vem som skickat det där paketet! (Att det är jag som har fipplat ihop listan spelar ingen roll - jag har ju minne som en guldfisk i somliga fall...) Ett paket som gjort för en bokmatilda! ;-)

    SvaraRadera
  4. Åh, The color purple är helt underbar!

    SvaraRadera
  5. Du hade helt rätt! Jag är glad att du gillade paketet :) Det är alltid så svårt att veta vad som ska i! Boken är verkligen superbra tycker jag och är även filmad tror jag. Kan ju vara nåt att se efteråt :) En riktigt fin klassiker! Jag kommer att kika in här fler gånger! Kram

    SvaraRadera
  6. Du har lyckats jättebra! Vad roligt att du vill komma tillbaka, jag kommer titta in på din blogg fler gånger också!

    SvaraRadera
  7. Vilket fint paket :D skönt att du fick så bra grejer när du nu hade skickat så bra saker till mig :D

    SvaraRadera
  8. Ja, jag är jätteglad för mitt paket (och för att du är glad för ditt paket)!

    SvaraRadera
  9. Hej! Kolla gärna in vår bokblogg!

    www.bookcircle.bloggplatsen.se

    SvaraRadera