29 oktober 2011

Ännu mera mörk materia!

Jag läste i The Telegraph att det går framåt med The Book of Dust och att den antagligen kommer att vara i två volymer. Det låter jättebra, tycker jag, då det förmodligen betyder att den kommer att innehålla väldigt, väldigt mycket. Jag ser fram emot att läsa den, men är lite rädd för att bli besviken.

I alla fall känns det väldigt skönt att veta att det går framåt, eftersom det känns väldigt tråkigt att just nu inte ha något mer att läsa om Den mörka materian!

3 kommentarer:

  1. Jag hade ingen aning om att det skulle komma mer böcker om Den mörka materian! Rolig nyhet, jag älskar de tre böckerna i serien!

    SvaraRadera
  2. Dör som jag vill ha den, älskade de tre första böckerna så oerhört mycket som barn.

    SvaraRadera
  3. Å,kommer det nya Mörka materian-böcker?Ser fram emot det,jag undrar om Wills och Lyras barn kommer att träffas eller om det är några andra...

    SvaraRadera