27 november 2011

Liebster Blog Award

Snälla Hannah har gett mig en sådan här fin Liebster Blog Award - tack så mycket! Nu ska jag skicka den vidare till fem andra bloggar. Att välja ut sådant här är aldrig lätt tycker jag, men den här gången får awarden gå till

En plats i bokhyllan. Iktoro har inte bloggat så länge, men hon har däremot flitigt skrivit om böcker i kommentarsfältet på min blogg och jag ser fram emot att följa hennes blogg!

Enligt O. Du skriver så mycket och ofta att jag inte hinner läsa allt, men jag försöker och det jag läser är alltid intressant och välskrivet!

Bokfärden, för att du skriver bra och intressant om böcker och för att du har gett en award till mig!

Josefins irrfärder. Visserligen ingen bokblogg, men ändå en intressant och trevlig blogg jag följer och tycker om!

En bok om dagen, för att du är bäst.

Tack än en gång, Hannah!

2 kommentarer:

  1. Tack Matilda.Jag har bara haft bloggen i 2 dagar,så det känns kul att få en sådan redan nu!:)

    SvaraRadera
  2. Du är värd priset, tycker jag:) Och tack så hemskt mycket att jag fick en av dig.
    Det känns även som att vi har lite av samma boksmak.
    Efter att ha flyktigt kollat på ditt inlägg om "Pojkarna" bestämde jag mig för att läsa den. Skall bli intressant att få ngn annans åsikt om denna mystiska bok nu när jag tänker läsa ditt hela inlägg om den.
    Det var något vackert över "Pojkarna" men samtidigt något obehagligt som växte sig starkare.

    SvaraRadera