21 november 2011

JA! Vad roligt!

Pojkarna vann Augustpriset! Åh, vad glad jag är!

8 kommentarer:

  1. NEEEEJ!Jag som hoppades på Cirkeln!Nåja pojkarna verkar ganska bra,så jag får väl prova att läsa den...hoppas Eld(Del 2 efter Cirkeln,har inte kommit ut än) blir nominerad nästa år.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den är helt bra nog tycker jag, men jag gillar Cirkeln ännu mer!

    SvaraRadera
  4. Har Pojkarna hemma, så jag ska nog läsa den.

    SvaraRadera
  5. Kolla föresten in min nya blogg, Iktorosbocker.blogspot.com.Har inte hunnit fixa så mycket,jag kan ju inte så mycket om sådant,men så snart jag har ordnat till den lite så...

    SvaraRadera
  6. Läser Pojkarna nu. Riktigt fin bok. Man föll verkligen in i boken direkt med hjälp av de levande språket och, givetvis, historien som berättas.
    Kan väl förstå varför den fick priset.

    SvaraRadera
  7. Hej! Det är din hemliga bokvän som tittar in. Det ska bli riktigt roligt att gå igenom din digra bokblogg och försöka hitta något du kanske inte läst....

    SvaraRadera
  8. Jag tycker att alla ni som inte läst Pojkarna borde göra det!

    Iktoro: Vad jätteroligt att du har en bokblogg! :D

    Hannah: Jag håller med!

    Min bokvän: Åh, så spännande!

    SvaraRadera