16 maj 2011

Tack så jättemycket för bokpaketet!

Idag kom mitt bokpaket, och det är verkligen hur fint som helst och passar mig superbra!
Det innehåll:
  • Fågeln som vrider upp världen av Haruki Murakami, en bok jag varit sugen på att läsa ganska länge! Tack så jättemycket!
  • Her Fearful Symmetry av Audrey Niffenegger, som jag läst lite om tidigare och tyckt verkat väldigt bra!
  • Tre jättefina anteckningsböcker, varav en sålts till förmån för BRIS. Fina saker och välgörenhet på samma gång, supertrevligt! Tack så mycket!
  • Två chokladkakor från Lindt, en med smak av blåbär och en med havsalt. Jag har inte smakat någon av dem tidigare, så det ska bli spännande!
Tack så jättemycket för det superfina paketet! Jag har en idé om vem du kan vara, kan det kanske vara så att en rad i ditt brev är väldigt, väldigt inspirerad av ditt bloggnamn?

6 kommentarer:

  1. Två böcker som jag också är sugen på att läsa! Jag bytte till mig Fågeln på en bloggträff igår, men den är verkligen sjukt tjock så den får vänta tills i sommar tror jag.

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt så, kul att du gillade "grejerna".

    SvaraRadera
  3. Choklad och havsalt,funkar det verkligen?Dessutom undrar jag om Blog Awardpriset är klart.



    Iktoro

    SvaraRadera
  4. Juryn överlägger...

    http://www.formabooks.se/Just-nu/Forma-Books-Blog-Award/Juryn-overlagger/

    SvaraRadera
  5. Det verkar kul att få gratis böcker och så, skulle vilja vara som du!

    SvaraRadera
  6. enligt O: Än så länge är den helt fantastisk! Läs den!

    Marie: Tack än en gång! Jag är redan fast i Murakami!

    Iktoro: Båda var jättegoda!

    Jonas: Precis!

    Anonym: De här böckerna har jag fått i ett av En bok om dagens jätteroliga bokbyten! Gå till hennes blogg om du vill läsa mer!

    SvaraRadera