23 april 2011

Ordmoln

Inspirerad av Enligt O och Bokmania var jag tvungen att göra ett ordmoln! Jag håller med Enligt O om att det känns som om bara de senaste inläggen får vara med, kanske är det bara bloggens första sida som visas här.

Att jag använder ordet läsa mycket är inte det minsta förvånande, och med tanke på att jag nyligen skrev en recension av Aravind Adigas The White Tiger är det föga förvånande att jag skrivit Balram många gånger. Många böcker är väldigt bra eller spännande, och jag tycker en massa saker om olika böcker. På sista tiden har jag skrivit mycket om Ellie, och även om hennes vänner Homer, Lee, Robyn, Kevin och Fi. Många böcker handlar om just människor, och på en del ställen, till exempel Indien, har män ett Mr framför sina namn.

Här kan du ta reda på vilka ord du har bloggat mycket om på sistone!

5 kommentarer:

  1. Så häftigt! Men alltså jag fick inte med mig ordet bok eller läsa en endaste gång typ ;O De ord jag såg mest var varg och döda D': Fattar inte riktigt :S

    SvaraRadera
  2. Det ska jag lätt test nån gång! Tack för tipset.

    SvaraRadera
  3. Elisabet: Jag tror att det beror på ditt inlägg om vargjakt, det handlar ju om att inte döda just vargar. Det är nämligen bara de senaste inläggen som kommer med! Och om man tittar på ordmolnet du har i headern finns ju bok med. Där finns även sträckläsa, och det är inget dåligt ord!

    Boktagen: Gör det!

    SvaraRadera
  4. Hej från den kommande paketskickaren!

    SvaraRadera