19 maj 2013

Virus och försenat födelsedagsfirande

För ett tag sedan drabbades min mejladress av något slags virus, och jag kommer inte åt den! Om det är någon som har fått mejl om bantning eller annat märkligt från den ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Nu går det att nå mig på bokmatilda [at] gmail.com i stället.

Jag har förresten inte glömt att jag för ganska längesedan utlovade en tävling (eftersom bloggen fyllde år), men eftersom jag har ganska ont om tid får den vänta tills sommarlovet. Det kommer att bli av, jag lovar!

1 kommentar:

  1. Jag tänkte väl att det var något som inte stod rätt till när jag fick ett underligt mejl från dig med en konstig länk (den handlade om just bantning tror jag, jag minns inte riktigt). Trist att din mejl blivit hackad, hoppas du kommer åt den!

    SvaraRadera