23 maj 2012

Tack för paketet!

Idag kom paketet jag vann i En bok om dagens födelsedagstävling, tack så jättemycket! Det är jättefint och innehåller en massa trevliga saker.

Jag har fått två böcker som jag inte har läst, nämligen Niceville och Sarahs nyckel. Jag ser mycket fram emot att läsa dem. Dessutom har jag fått två goda chokladkakor (jag har smakat), fyra små tuggummipaket, ett litet reseyatzy, som ska med när jag åker till Paris med min franskgrupp i nästa vecka (dit även minst en av böckerna jag fått ska få följa med), post-it lappar i olika färger, som jag kommer att ha mycket nytta av i höst när jag börjar på gymnasiet, jättefina, jättestora muffinsformar och ett superfint litet brev.

Tack så väldigt, väldigt mycket världens bästa En bok om dagen!

9 kommentarer:

  1. Jag har läst Niceville och rekommenderar den starkt! Tyckte den var jättebra :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att det kom fram! Jag är så ledsen för att du fått vänta!

    SvaraRadera
  3. Hej! Tycker din blogg är mycket trevlig! Ett önskemål skulle vara med en lista på bra sommarlovs böcker!
    Bästa hälsningar IDA

    SvaraRadera
  4. Är du intresserad av ett länkbyte? :)

    SvaraRadera
  5. Börjar du på gymnasiet i höst? Hur går det ihop, trodde du var 14 år? Vad har du valt?:)

    SvaraRadera
  6. Sara L: Vad bra! Jag har börjat läsa den, och tycker om den hittills!

    En bok om dagen: Det har absolut inte varit något problem att vänta (och särskilt länge tyckte jag inte att det var). Jag tycker mycket om allt det jag läst i eller smakat, tack så jättemycket!

    Ida: Tack så mycket! Bra sommarlovsböcker får jag fundera på, det är ju olika mellan olika personer.

    Johanna: Nej, det är jag inte.

    Anonym: Ja, det stämmer, jag både börjar gymnasiet och är fjorton år. Jag har hoppat över två klasser. I höst börjar jag på spetsutbildningen i historia på Katedralskolan i Lund, vilket jag ser mycket fram emot!

    SvaraRadera
  7. Oj, du måste verkligen vara riktigt duktig i skolan...:O Är egentligen inte så förvånad, men jag trodde att du bara hoppat en klass.
    Lund är riktigt fint och Paris också på sina ställen.
    Jag är också nyfiken på Niceville, och Sarahs nyckel kände jag inte till men efter en snabb titt på Bokus så har jag lagt in den på min önskelista.

    SvaraRadera
  8. Varför har du fått gå upp så många klasser?:O Och vilka klasser är det du har hoppat över?

    SvaraRadera
  9. Jag har hoppat över tvåan och åttan, eftersom jag legat före de i årskursen jag gått i och tyckt att det vi jobbat med varit för lätt.

    Iktoro, tack tack! Jag tycker mycket om både Lund och Paris, och ser fram emot att börja på gymnasiet i Lund i höst!

    SvaraRadera