15 december 2011

Tack, tack och jättemycket tack!

Nu har jag fått mitt bokpaket i En bok om dagens bokbyte, och jag är jättejättenöjd! Paketet innehöll böckerna Vi ses på Place de la Sorbonne ochThe tribes of Palos Verdes, filmen The Station Agent, en tesil formad som en jordgubbe, en miljövänlig "häftapparat" som häftar ihop papper utan att använda häftklamrar, ett sperfint kort, en reflex formad som en åttondelsnot och en rättvisemärkt chokladkaka. Det känns väldigt genomtänkt och allting passar jättebra. Superstort tack, underbara bokvän!

I brevet finns det lite ledtrådar, men jag har inte lyckats tyda dem än. Jag får fundera lite till, så kanske jag kommer på vem du är ...

Uppdatering: Nu känner jag mig ganska säker på vem du är! ;-)

3 kommentarer:

  1. Kul att du gillade det! :)

    SvaraRadera
  2. Har gissat att det är du som är min hemliga bokvän, har jag rätt?

    SvaraRadera
  3. Bea: Absolut gjorde jag det!

    ...med näsan i en bok...: Nej, det är inte jag!

    SvaraRadera