23 mars 2011

Forma Books Blog Award

Det här är ett alldeles nytt pris för bokbloggare, som förlaget Forma Books varje år kommer att dela ut till den blogg de anser har uppmärksammat litteraturen och skapat ett rum för bokintresserade på bästa sätt. Vinnaren får 25000 kronor, vilket räcker till många böcker!

Fram till den 15 maj kan alla gå in HÄR och nominera sin favoritblogg. Sedan väljer en jury ut tre bloggar, som alla kan gå in på Formas sida och rösta mellan.

Jag skulle bli väldigt glad om någon ville nominera mig!

6 kommentarer:

  1. Du och din blogg är verkligen värda en nominering! Det enda jag kan göra än så länge är att nominera dig, vilket jag har gjort. Jag hoppas att det går bra för dig, och att fler nominerar dig! Lycka till! Du är helt klart värd priset! Detta är en fantastiskt bra blogg!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! Vad gullig du är!

    SvaraRadera
  3. Självklart att du skall bli nominerad, jag drar mitt strå till stacken! Har läst din blogg väldigt länge och har alltid tyckt om den!

    SvaraRadera
  4. Självklart ska DU bli nominerad.Du
    har ju världens bästa blogg!Om du vinner kan du nog köpa minst 90 bö-
    cker.Gud vad avis jag blir.Har du
    läst tvillingarna Thornwaites ännu?

    //Iktoro//

    SvaraRadera