14 november 2010

Tack för pocketpaketet

För några dagar sedan fick jag mitt paket (i En bok om dagens bokbyte Pocket och påhitt) från Adelina. Det innehöll tre böcker: Afrodite och döden av Ritta Jacobsson, Huset vid vägens slut av Magnus Nordin och en Kitty-bok. Dessutom fanns det en röd anteckningsbok, mörk choklad och några tepåsar. Afrodite och döden gillade jag när jag läste den för ett par år sedan, Magnus Nordin har jag faktiskt inte läst någonting av tidigare men Kitty-böcker har aldrig riktigt varit något för mig.

2 kommentarer:

  1. Hej! bra att du hitatd nåt du gillade=) jag ahde faktiskt tänkt e dig Underfors men boken var för tjock att få ner i brevinkastet. Och eftersom det jag fick av dig var ett JÄTTE bra bokpacket så ska jag skicka en ny bok till dig som jag tror att passar dig bättre, hoppas det blir bra=D

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att du inte kunde skicka Underfors, eftersom jag redan har den!

    SvaraRadera