18 november 2010

Cherry on top-award!

Nu har jag fått den här Cherry On Top-awarden av Bokflickan, En bok om dagen och Lyran. Tack så jättemycket, sådana här saker gör mig verkligen jätteglad!

När man fått den här awarden ska man göra det här:
1. Tacka den som du har mottagit priset ifrån.
2. Kopiera awarden till din blogg.
3. Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter och nämn en favoritbok per författare.
4. Skicka awarden vidare till 5 mottagare som du tycker förtjänar den.

Mina tre favoritförfattare och mina favoritböcker av dem är:
Vibeke Olsson och Molnfri bombnatt
Joyce Carol Oates och Blonde
Charlotte Brontë och Jane Eyre

Jag skickar awarden vidare till:

Än en gång tack så jättemycket, Lyran, En bok om dagen och Bokflickan!

4 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för att du skickade awarden till oss. Vi blev väldigt glada för det. Nu har vi publicerat på vår blogg.

    SvaraRadera
  2. Du fick en award av mig också!

    SvaraRadera
  3. Grattis! :)


    www.recensions-galaxen.blogspot.com

    titta gärna in!

    SvaraRadera
  4. Du har fått en award från mig också: www.bokvarg.blogspot.com

    SvaraRadera