17 september 2010

Tack för utmärkelsen!

Av Moa på Textappeal och Holly Hock-Therese har jag fått utmärkelsen Beautiful Blogger Award. Tack så jättemycket! När man har fått den här utmärkelsen ska man berätta sju intressanta saker om sig själv och skicka den vidare till sju andra bokbloggare, men jag tänker fundera över helgen innan jag gör det.

Tack så jättemycket, Moa och Therese! Sådana här saker gör mig jätteglad, och jag hoppas att jag gör sju andra lika glada när jag skickar awarden vidare om några dagar.

4 kommentarer:

  1. Hej jag har också en bokblogg som heter bokbloggen1.blogspot.com och jag tycker din blogg är jättefin!

    SvaraRadera
  2. Du har fått en Beautiful Blogger Award även av mig, så läs mer på min blogg!

    SvaraRadera
  3. Min blogg har återuppstått!:D
    Kolla gärna! :D
    http://bokrasse.blogspot.com



    MVH Rasmus

    SvaraRadera
  4. Lovisa Olsson: Vad trevligt! Kul att du tycker så.

    Snusmumriken: Tack! :D

    Rasmus: Vad kul!

    SvaraRadera